luni, 17 mai 2010

Spumă de vișine

     Un desert bun și răcoros, pe care eu l-am transformat într-o înghețată de casă.

Ingrediente:
     500 de gr de vișine (am folosit vișine congelate)
     300 de ml de frișcă lichidă
     140 de gr de zahăr pudră
     3 albușuri

     Se începe cu fructele: se decongelează și apoi se fac piure cu ajutorul blenderului.


     Se bate bine frișca și se adaugă piureul de fructe. Se omogenizează compoziția.


     Urmează albușurile care, de asemenea, se bat până se obține o spumă tare, se adaugă zahărul pudră și se amestecă în continuare până când devin o bezea lucioasă. Se amestecă cu compoziția de frișcă și vișine.


     Dacă vreti să o serviți ca spumă și nu ca inghețată, compoziția se pune în forme și se lasă aprox. o oră la frigider. 
     Pentru înghețată, eu am tapetat o tavă de chec cu hârtie de copt, am turnat în ea spuma de fructe și am pus tava la congelator până când s-a întărit bine spuma (cam 2-3 ore). 


Poftă bună!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu