miercuri, 10 martie 2010

Budincă de ciocolată

  E un desert tocmai bun pentru un moment de relaxare şi deconectare. Cel mai important, e foarte uşor de făcut.

Ingrediente:

   200 ml de lapte
   200 g de ciocolată (eu am folosit ciocolată cu lapte, dar la fel de bună ar fi şi ciolcolata albă)
   100 g de unt
   100g de zahăr
   1 lingură de făină
   1 ml esenţă de vanilie (se poate folosi orice ce altă aromă sau deloc)
   fulgi de cocos şi nuci pisate pt ornat

  În primul rând se rade ciocolata cât mai fin şi se scoate untul din frigider.


  Se pun la foc mic laptele, zahărul, esenţa de vanilie şi făina cernută şi se amestecă continuu până când se obţine o cremă. 


  Se ia de pe foc şi se adaugă ciocolata rasă şi untul moale. Eu am folosit mixerul pt a omogeniza bundinca, dar, cu puţină răbdare, se poate şi fără mixer.


  Am turnat apoi bundica în patru pahare medii şi am ornat cu cocos şi nucă pisată.


Poftă bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu