duminică, 7 martie 2010

Tartă cu fructe

     Tarta asta mi-a ieșit din întâmplare. Găsisem pe net o reţetă de chec şi vroiam s-o transform în brioşe, dar mi s-a făcut lene după ce-am scos din cuptor prima serie așa că am pus restul de aluat în tava pt tartă. De acolo am tot improvizat cu ce aveam la indemână.

Ingredientele pentru tartă :
Blatul: 2 ouă
          1 cană de zahăr
          2 căni de făină
          1/2 cană de lapte
          1/2 cană de ulei
          1 plic de praf de copt
          1 vârf de cuțit de bicarbonat de sodiu alimentar (se poate și fară)

Crema: 1 plic de Original Pudding de la Dr. Oetker (sau altă budincă instant)
            500 ml de lapte
            2-3 linguri de zahăr

Pentru ornat: câteva fructe (eu am folosit portocale, dar merge aproape orice  fruct)
                    1 plic Tort-Gelee transparent de la Dr. Oetker
                    250 ml de apă sau suc de suc pt jeleu


  Blatul se face uşor, se amestecă întâi ingredientele solide,se adaugă cele lichide şi se ametecă bine.

  Se pune apoi hartie de copt pe fundul formei de tartă şi se ung marginile cu unt sau margarină, dar se poate şi unge toată tava cu margarină şi pudra apoi cu făină (cum am făcut eu). Doar că e puţin mai greu de scos tarta din formă după coacere.

  Se lasă în cuptor aprox. 10-15 min, dar cel mai bine se face testul cu scobitoarea. După ce se scoate din cuptor, se răstoarnă tarta pe un platou.



  Crema se face la fel de uşor, se urmează instrucţiunile de pe plicul de pudding, iar când e gata se toarnă deasupra tartei.


  După ce se răceşte crema, se poate orna tarta cu felii de fructe. După ornare se face jeleul, urmând instrucţiunile de pe plic şi se toarnă deasupra fructelor. Voila!



           Poftă bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu